srijeda, 4. rujna 2013.

DIY: stalak za šešire

Dugo su moja dva šeširka bili obješeni na nogu kreveta.
Dugo su tako beživotno visjeli.
Dugo su dijelovi ovog stalka besposleno stajali spremljeni u ormaru.

Ali sada moja dva šeširka ne vise beživotno.
Sada ponosno stoje na "glavi" stalka čiji su dijelovi napokon dobili zadatak :D








Potreban materijal:
* balon, kist, ljepilo, novine za kaširanje (moj kaširani balon je već 2 godine stajao gotov u ormaru čekajući svoj zadatak.. prije 2 godine sam imala ideju za njega, ali ne i vremena i tako je pao u zaborav)
* drveni stalak za papirnate ručnike (koji sam maznula iz mamine špajze, ionako ga nije koristila :D )
* mini super ljepilo
* crna boja (ili neka druga)
* kist


Krenulo je od ovoga..


 ..preko bojanja..


 ..do ovoga :D


Ja zadovoljna :D

Još nisam odlučila gdje ću ga točno smjestiti.
Uvijek mi je tako kad nešto novo izradim,
par dana traje ta faza isprobavanja gdje što kako stoji :D


...


Fotić još uvijek ne šljaka,
mobitel posluži za fotkanje.
Ali mi fali moj rozi Canon.


I već dugo nisam radila s fimom jer mi desna ruka ne dopušta.
Ovo je već drugi put da se nakon intenzivnog bavljenja fimom na desnom ručnom zglobu pojavi mala šugava napast zvana ganglion.
Boli pri stisku, boli kod pregibanja.
Bemu miša, proći će :D
Osjećam se kao mumija kada sve omotam elastičnim zavojem :D
Ili Iron Man kad stavim steznik :D


...


I još nešto za kraj..

Dean ima novi video cover na yt-u.
Ovaj mi je bolji od prvoga :D

Klik, klik, klik :D





Do idućeg puta




:*








2 komentara: