subota, 29. listopada 2011.

DIY: CD box - butterfly frame :D

Bez puno priče..bacimo se na posao! :D


Potreban pribor:
* karton
* kutija od cd-a
* tkanina
* leptir
* špaga
* pištolj ljepilo
* škare
Iz kutije sam izvadila papire..


..rastavila sam ju kako bih izvadila drugi papir, također sam se riješila i ovog dijela na koji dolazi cd


Obcrtala sam kutiju na kartonu


Otvor je trebao biti manji od kutije cd-a..


..s obzirom da sam fulala u mjerenju, morala sam nadodati dio :D


Komad tkanine sam stavila na kartonski okvir i zarezala sredinu
Trokute tkanine sam zalijepila na stražnju stranu okvira
Ovako :D
A onda sam zalijepila i ostatak tkanine na stražnju stranu :D
Okvir je gotov :D
Leptir sam ubacila u kutiju i zalijepila ga da mi ne "šeće" uokolo :D
A onda sam kutiju s leptirom zalijepila na stražnju stranu okvira (zbog toga je otvor okvira trebao biti manji, i pazite da leptir "gleda" na pravu stranu :D )..i da, zalijepila sam i špagu :D


Ta - Da!! :D
E sad bih vas molila za savjet..htjela sam dodati neki ukras na najširi donji dio okvira, ali mi nije padalo na pamet što. Iako mi i ovako izgleda dobro :D hjoooj..luda sam već hahahha
Ugl.
Pomozite :D

Broj komentara: 10:

  1. Super fora :D Meni se svidja i ovako, ali mozes recimo necim da iscrtas neke spiralice, neku borduricu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. a da možda dodaš nekakvu čipkicu da visi doli ili zaljepiš red biserića (onih kao polu šta se mogu lijepiti na tkaninu)

    OdgovoriIzbriši
  3. kako nemaš inspiracije za naslov ovako prekrasnog projekta - možda "CD BOX - PICTURE FRAME", "CD BOX- DIY", "PICTURE FRAME - DIY", "Lovely Picture - DIY", čim stviš ovo - DIY, imat ćeš 50 posto više prometa, zato jer će ti ameri dolaziti, pusa :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ludoooo!Ma staviš što god ti dođe pod ruku,i ne mora imati veze s leptirima!

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Bluebell Boo - ajme, hvala puno :))) nisam se nikako mogla sjetiti nečeg pametnog :D tenk ju tenk ju tenk ju :D

    @ svi ostali - hvala za savjete :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš ti je super ideja za lažno staklo :D Ja tu ne bih više ništa dodavala...

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši