ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Snowman crew :D

Snowman crew :D
"Snijeg svud pada..zvona zvone..srca mlada vesele se.." :))

Ne, još ne pada snijeg..i ne, još nije Božić. Ali meni kao da je :D
Sva sam već u tom blagdanskom i zimskom raspoloženju tako da sam i ranije počela izrađivati ukrase. A to znači..zimski i Božićni tutoriali :))

Nadam se da mi nećete zamjeriti :)

Paaaa..počnimo!

Prisjetila sam se svojih dana u vrtiću i svojih predobrih teta koje su povodom svakog blagdana nešto izrađivale. Tako mi je u sjećanju ostao i snjegović napravljen od obične čarape :)
Svoje sam snjegoviće malo doradila, malo ih ušminkala..ali je osnova ista.

Potreban pribor:
* čarape (bijele i šarene) - upotrijebila sam nesparene..sigurna sam da svatko od nas ima koju zagubljenu čarapu :D
* riža ili grah (izradila sam jednog s rižom i jednog s grahom..preporučam rižu)
* konac ili elastične gumice
* škare, pištolj ljepilo
* gumbići i ostale sitnice koje vam padnu na pamet za dekoraciju

Prerezala sam čarapu, ovaj dulji dio čini osnovu snjegovića
Tu osnovu sam napunila rižom/grahom
Čarapu sam zavezala i višak odrezala
Odrezala sam dio druge čarape..to je oblekica za snješka :)
Obukla sam ga i otprilike na sredini stegnula koncem, drugog sam s gumicom (lakše je)

Ovako to izgleda :D

Od ostatka čarape je dobio kapicu :)
Od špica bojice je dobio mrkvicu, a od perlica okice :D
Dobio je i šal i ukras za kapicu :D
Frajer je spreman :D
I voli se naslikavati :D


A dobio je i društvo :D
Ovaj frajer ima cofleka na kapi :D
Pravi frajeri..još im samo fale frajerice :D
  Ali i one će uskoro :D

I za kraj svakog zimskog tutoriala..link :D

Mala snježna priča je igrokaz o četiri snjegovića. Na Božićnoj priredbi u osnovnoj školi sam predstavljala Ledenka. Bila sam snjegović i pol :D

Ćao, pusa, boook! :))


Broj komentara: 10:

  1. Gledajući ove tvoje frajere odmah poželim prerezati čarapu i igrati se do jutra:)) Odlično si ovo napravila!

    OdgovoriIzbriši
  2. A baš je ovo slatko, toliko da mislim da ću i ja sebi napraviti jednog snješka. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se svidjaju tvoji snegovici,a verujem da ce se svideti i mojoj deci,uzivaju u takvim radovima.Hvala za tutorijal.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobra ideja... a nikad nije prerano za božićne ukrase.... lajkam i čekam nastavak....

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti na posjeti, pratimo se naravno :**

    OdgovoriIzbriši
  6. ne da je ovo genijalno, ovo je vrh vrhova, mogu li napraviti svoju kolekciju ovakvih snjegovića, navest ću link na tebe kao inspiraciju, ovo moram napraviti, pusa :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. @ Bluebell Boo - samo ti napravi svoje snješke :D namjeravam ih još izraditi u stilu likova iz crtića (npr. Bubimir i sl.) - nadam se da ne mislimo na isto :D

    OdgovoriIzbriši