srijeda, 3. rujna 2014.

DIY: pospremalo za sitnice

Diy post nakon ohoho vremena :D

Možda ste u ovo vrijeme mojeg nepisanja zaboravili koliki sam hrčak
i manijak za ladičare i slična pospremala.
No worries.

Prisjetit ćete se :D


Marljivo sam skupljala materijal i složila još jedno pospremalo za šminku.
Ono je sada kod dečka u kupaonici jer sam u zadnje vrijeme često na dvije adrese,
sve imam duplo.

 
Prve dvije su nakošene, izložene, nisam sigurna kako bih ih opisala.
Treća je obična ladica, izvlači se.


Moj kutak na drugoj adresi :D

Pored mog ladičara nazire se još malo leopard uzorka.
To je pospremalo njegove sestre koje sam obukla u taj uzorak da budu komplet :D
Ostalo nam je još jedno pospremalo koje se sada ne uklapa.
 
 
 
Potreban materijal:
 
* kutija za cipele
* manje kartonske kutije
 
 Ja sam svoje kartonske ladice sakupljala na radnom mjestu.
Kutije su zapravo podlošci pakiranih dezića.
U jednu takvu stane 6 dezića.
Najčvršći su od Fa i Dove-a.
Još čvršći su od dječje hrane, Hipp kašica, ali rijetko uspijem ugrabiti koji.

Ako imate neku simpatičnu tetu u obližnjem dm-u (ili Bipi, asortiman je manje-više isti),
zamolite ju da vam ostavi koji takav pri slaganju robe.


* samoljepljive tapete u boji/s uzorkom
(ja sam koristila crnu i leopard uzorak)
* škare, ravnalo, olovka
* pištolj ljepilo
 * komad tvrđeg kartona koji je nosač ladica


Oblijepila sam ladice, dno ladica je crna tapeta (vidljivo kasnije).


Izmjerila sam i izrezala nosače ladica, potrebna su 2 takva.


Testiranje :D
K'o rukavica :D
 
 
 Izvadila sam nosače i oblijepila kutiju cipela crnom tapetom.
U crno sam obukla i nosače.


Nosače sam pištolj ljepilom zalijepila za kutiju.
Ubacila sam ladice, prvo na klasičan način.
Nije mi se svidjelo pa sam prve dvije postavila drugačije.


Zadovoljna sam :D


Uskoro ću trebati još pospremala za svoje sitnice, dečko će biti oduševljen :D


Pripremila sam još jedno pospremalo,
za mačko i nakitoljupce :D

Čuvam ga za idući post.


Do tada


:*

Broj komentara: 13:

  1. odlično je... super mi je ova crna tapeta

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda. Moram si napraviti jedno takvo pospremalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš, baš lipo. I meni će tribat nešto slično posli selidbe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda super jednostavno, a ja da moram ravno odrezati i zalijepiti tu samoljepljivu tapetu ne bi se baš provela! ;) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš je zgodno a kad se pokida, lako ga zamjeniš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. vrlo dobra ideja :) napravi i meni jedan :D

    OdgovoriIzbriši