ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

DIY: ladičar

DIY post koji će samo pokazati prije i poslije fotke.
Nema kompliciranja i neke filozofije.
Najobičnije 'pimpanje' kartonskih kutija :D

Na poslu se nekako saznalo da se bavim svime i svačime
i već me prvih dana šefica zamolila da preuredim jedan improvizirani ladičar iz kancelarije.

Kutije sam napokon ponijela doma i ovaj vikend ih sredila.

Šibam sliku prije,

a za ostatak, klik za dalje :)


Obične kartonske kutije za medicinske šlapice,
svaka šlapica je spremljena u svoj pretinac.

I ta kutija je, zapravo, genijalna :D
Više njih se složi jedna na drugu,
malo kolaža, tapete,
i voilà
..
ladičar!

Bile su već nekako ukrašene, čisto da nisu baš gole.
Sada imaju novo ruho.


Koristila sam:
* drvofix
* pištolj - ljepilo
* crni kolaž
* samoljepljivu tapetu s leopard uzorkom
* škare, ravnalo/trokute, flomić
* AC/DC playlistu na yt-u :D


Ovako je krenulo...


..a ovako završilo :)







Kutije sam zalijepila jednu za drugu pištolj ljepilom.
Kolaž sam lijepila drvofixom.
Tapeta je samoljepljiva i s njom je bilo najmanje posla.


Teškog srca ću ga danas predati.
Dobro bi mi došao jedan takav. 
Ili dva.

Ta kutija baš viče:
" Nemoj me baciti. Uredi me, uredi me.. "

 Nadam se da će im se svidjeti :)


Brat mi je rekao da ću tom kutijom ostaviti svoj trag.
Jednog dana kada više neću raditi kod njih, ostat će kutija.
Kul :D

Napravio je usporedbu sa svojom praksom.
Trag koji bi on mogao ostaviti je zapaliti kuhinju.
A bar nešto hahahaha


Danas je trebao biti photo week post, ali sam prelijena slagati sve fotke ^^
Valjda budem do kraja tjedna.
Ako ne, spojit ću s idućim tjednom :D




Društvo
:*

Broj komentara: 8:

  1. Ladičar je stvarno super ispao, i vjerujem ti da ćeš se teško rastati od njega...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predala sam ga, sada ću ga škicati u prolazu :D
      Hvala :)

      Izbriši
  2. Predobro je ispalo ! Jasno mi je zašto ti se teško rastati od njih :-) . I meni bi baš dobro došle! A brat je bio u pravu, uvijek će nekoga sjetiti na tebe !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod tebe uvijek sve tip-top! :) Uredno i lijepo! Odlično je ispao ladičar, a kutije su stvarno imale potencijala, nisam još vidjela takve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kad volim da je sve po špagi :D
      I meni je ovo bio prvi susret s takvim kutijama, nadam se da ću naći koju i za sebe :D

      Izbriši