ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Photo week 27.01. - 16.02.

Prošli vikend sam zaboravila na ovaj post.
Skoro sam promašila i ovaj vikend.

Tri tjedna u jednom postu.

Pauza od učenja,
idealna za šalicu kave i tipkanje posta :D


Krenimo redom
 
 
Još jedna zadaća, još jedan plakat.
Prolazim 4. osnovne po 3. put :D
 
 
Napokon sam uspjela proći prvi dio igrice Pokemona :D
Postala sam Champion :D



10. ročkas i najveća čestitka do sada :D



I najveća rođendanska torta,
pardon,
pizza :D
om nom nom


Fućkaš curu kad cura ima brata koji ima ps2.




Dok su se oni igrali svojim igricama, ja sam se bavila svojim igračkama :D


Pakiranje naručenih stvarčica :D
Uskoro post s novim šalicama :)



Joga hrčak :D
Malac u presmiješnim pozama jede, pije vodu i spava..
sjedne na guzu, raširi nožice i nasloni se na 'pipu' za vodu,
kao prava pijanica :D


Jedan od kolačića koje sam dobila od Maje s Unique Hrebina (a tome ste čitali tu)
je završio kod Deana :)
I to je jedina 'Valentinovska' fotka koju imam.
Nisam fotkala bocu vina i rolicu wc papira s eurima (neke naše čudne fore) koju sam ja njemu poklonila,
a za fotkanje njegovog iznenađenja sam bila preumorna.

Moram ga pohvaliti.. probudio me s doručkom, najvećim sendvičem ikad
(pinđur, majoneza, šunka, kobasa, krastavci :D ), a čak sam dobila i malo mađarice :D
Prvo sam ga psovala što me probudio tako rano, a onda sam se bacila na klopu :D
Ljubav :)




Prekrasno vrijeme smo iskoristili za šetnju :D




"Hrani me, mazi me" je moto ove čupave beštije :D


I to je to..
mislila sam da će biti više fotki :D


Evo još jedna za kraj


Friška fotka koju sam kliknula prije koju minutu.
Kavica se pije iz Pokemon šalice :D
Najkul sam :D




Društvo,
do idućeg puta



:*

Broj komentara: 5:

  1. hrčak se zove maslac? loool
    odlično ime..i odličan mali hrčkić :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahaha ne :D
      Napisala sam malac.. kao maleni :D
      A zove se kako nam dođe... Nikola, Đuro.. u zadnje vrijeme brat ga zove Boris :D

      Izbriši
  2. Joga hrčak mi je prezakon... raširi nogice i nasloni se na pipu hehe.. i mica maca mi je zakon.
    E a gdje nabavljaš ove kartonske kutije za pakiranje naručenih stvari? Kako takvo što šalješ poštom? Da li onda još što umataš ili..? Nedavno sam slala nešto veliko pa nisam znala gdje nabaviti kutiju ni da li se mora što posebno umotati i slično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo su kutije u kojima su bile žarulje kad su moji kupili novi luster, ali su obične, bez ičega i super su za ove male šalice koje sređujem. Imam ih još par komada, morat ću smisliti što ću dalje kad ih više ne bude :D

      A ostale kutije u Chemacu ili Offertissimi. U Offertissimi sam naišla na obične malene kutijice u obliku srca ( https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/q79/s720x720/1779759_599590306789926_882184094_n.jpg ) i odlične su male stvarčice :)

      A i Chemaco ima veliki izbor raznih kutija http://www.chemaco.hr/hr/katalog/dekomaterijali/ukrasne-kutije/

      Izbriši