srijeda, 18. prosinca 2013.

Zvonko

Zvonko, 
taj mali lutak vozi auto pravi,
Zvonko, 
sa svojom plavom kapom zvoni
po cijeli dan 
i njega svatko zna.

I Uško je stari opet tu i Medić i Ljutić su,
i sve su lutke prijatelji u dobru i u zlu!

A sad je čas za počinak i reć' pa-pa,
već malo drijema, snage nema,
Zvonko spreman je za san,
jer sutra je novi dan.

O, Zvonko, Zvonko, Zvonko...











Još jedan lik iz crtića
Zvonkec :D

I njega sam gledala kao mala,
i ne sviđa mi se ova novija verzija.


Zadnji mjesec u godini imam više postova nego kroz cijelu godinu.
I nisu Božićni.
Ok, bio je jedan :D


Još malo :D

I da snijeg padne, 
i održi se,
uf sreće :D



:*

Broj komentara: 7:

  1. Odličan je!!! Volim Zvonku jako, i dan danas ga znam pogledati na yt :D Btw Ira će mi danas uručiti poklon :D :D Čekam, čekam.. jedva čekam .. !

    OdgovoriIzbriši
  2. Prefora :D baš me oduševljavaš sa svojim umijećem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Pjevala sam malo čitajuć :D Super je Zvonko :)

    OdgovoriIzbriši