nedjelja, 13. listopada 2013.

Photo week 23.09. - 13.10.

Kasnim s ovim postom tjedan dana.
A zaboravila sam prošlu nedjelju na to, bemu miša :D

Zadnja 3 tjedna su mi baš bila dobra.
Ništa posebno se nije događalo, ali sam zadovoljna :D
Sviđa mi se ovo razdoblje kad su moji na poslu/u školi,
a ja ugl doma,
čitam, šivam, rezuckam, modeliram :D
 I skoro svaki vikend pobjegnem kod dečka,
ovaj nisam,
samo na pola vikenda :D


Ugl..
 photo week
23.9. - 13.10.



 Jedna s vrha stepenica blizu faksa,
i da mi život ovisi o tome, 
nema šanse da se sjetim kako se zovu -.-


Ovaj dio mi je najdraži :D


I na cilju sam!
PMF,
čekam dečka vani,
na sigurnoj udaljenosti od ulaza.
Još uvijek mi je neugodno ući na tuđi faks, imam osjećaj kao da svi znaju da sam uljez, da nisam njihova.
On kaže da sam blesava.


Tokom velikog pospremanja našla sam kutiju s raznim uspomenama, kino kartama, računima i sl.
Uzela sam pauzu od pospremanja i pregledala svaki papirić u kutiji :D
Prisjetila sam se svega, nasmijala, i zaželjela si još puno ovakvih kutija.


U kutiji su bile i stare kazete, 
najviše od Parnog valjka i Prljavaca.
Jednom bile tatine, sada su moje :D



Čitala sam..
GoT
napokon na hrv :D
Prvo sam pročitala na eng, ali nije mi išlo baš lagano.
Dosta je izmišljenih riječi i znanje eng mi nije puno pomoglo.
Zato želim sve opet na hrv, utvrđujem gradivo :D

Da, Daenerys mi je najdraža.
Zmajevi.
Treba li još nešto dodati? :D


Ne volim knjige za samopomoć i ne volim kad mi se kaže da moram određenu takvu pročitati.
Ne moram ja ništa.
Ali ipak pročitam.
Znatiželja.


Ne volim pothodnike, uvijek ubrzam hod dok sam 'ispod'
S druge strane, nema šanse da pređem onoliko raskrižje bez zebre.
Nathodnik bi bio idealno rješenje :D


Jezerce u Maksimiru,
idealno mjesto za šetnju,
šteta što mi je daleko.


Ali nije ni Tomislavac za baciti :D


Stigle su mi prve razglednice preko postcrossing.com/
Jedna iz Poljske, jedna iz Brazila :D


Jedna je bila u kuverti i na njoj su bile zalijepljene trešnjice i, u kutu za markicu, lizalica.
Simpatično :D

Skupljam i poštanske markice tako da više volim kad je razglednica u kuverti, 
markicu tada skidam bez grižnje savjesti :D


 Otrčala sam u Megić čim sam saznala da su igračke SuperMario.
Ne, nisam dijete.
Toad je moj, moj, samo moj!


Na teglice sam stavila Pokemone i obojala ih u crno.
To je kao neki hit na Pinterestu.
Životinje i slične igračke na teglicama.


Petak sam provela za mašinom (jer tulumi su za p...) koja je na kraju završila ovako.
Jednostavno je prestala raditi.
Tata je intervenirao..opet.
Očistio ju je, podmazao i sad ide k'o urica :D




Mislim da je vrijeme da krenem na hranu.
Upozorila sam vas.
Uzmite si nešto za klopati :P

.
.
.
.
Jela sam..

I opet..
..ovaj put homemade.
Dean je pola sata prije radova proučavao recept za paradajz umak,
pola sata ga pripremao dok sam ja nestrpljivo, blago rečeno, umirala od gladi.
Mogu sate i sate provesti za mašinom, pazeći na svaki detalj, na svaki šav.
Mogu sate i sate raditi s fimom, jednu stvar-jednu stvar. U svaki detalj, polako i strpljivo.
Ali u kuhinji sam živac koji je sa strpljenjem u debelom minusu.


Zato on ima živaca za oboje :D



Ok, idemo dalje..
Mousse torta se najslađe pojede u krevetu, bez tanjura, ovako direktno iz plastike za torte :D


Brusnice.
Obožavam ih :D

Selma  je predložila kavu u Eliscaffe.
Nisam kavopija, više sam čaj kind of girl, i mislim da je to bio prvi put da sam naručila pravu kavu u bircu.
Dap, prvi put.
Kažu da je tamo najbolja kava.
Ne bih trebala suditi jer, kao što rekoh, nisam kavopija,
ali me nije nešto oduševilo.
Ali sviđa mi se prostor, jednostavno, sve u bijelom, taj dio lajkam :D


U Ave.mallu se otvorio Müller, napokon!
Napokon u kvartu!
Ne moram više do trga kad mi nešto zatreba :D
Dean i ja smo se opskrbili čoksama.
Bit ću debela prasica, ali baš me briga.
Müller!!!!



Što je tjedan bez fotke u liftu?

 Na putu do bake kupile smo si Milku i potamanile pola.
Druga polovica je preživjela put do doma :D


Jedan dan sam i njega zagnjavila da ide sa mnom.
Podijelili smo muku, bilo je lakše :D





Uh, 
natrpala sam vas fotkama.
Potrudit ću se ne zaboraviti idući put pa će biti i manje fotki :D


E, skoro zaboravih :D

Dean ima novi video.


Klik, klik, klik :D






Sad je stvarno gotovo.
Nema me.



:*
 













Broj komentara: 9:

  1. Divne fotkice. Imam i ja jednu kutijicu s uspomenama... :)
    Odmah mi je toplo oko srca čim je otvorim.

    http://blondeofcouture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Da, baš je neki poseban osjećaj kad se prolazi kroz sve to :D

      Izbriši
  2. Baš lijepi postić, i ja ti želim puno kutija s uspomenama!! Ja imam svojih nekoliko, ali su iz djetinjstva, nekako sam prestala skupljati sve te sitnice.. Moram nabaviti kutiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D bit će ih još, ipak sam hrčak :D
      Tako je, nabavi kutiju! :D

      Izbriši
  3. Aaah! Toliko zanimljivoga svega, a toliki post da ne znam što sam sve htjela iskomentirati!!! Kraće piši jer mi inače osvještavaš kolka sam baba :D

    Ja sam markica nakupila dosta ko klinka, ali me pustilo. Većina fino, uredno složena u albumu, pod krevetom :)

    Dean super, koi uvijek! I znam i ja jednu takvu picajzlu koja će od najobičnijeg umaka napravit filozofiju :D Na kraju prešutim kad je jako fino :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj post je iznimka jer sam zaboravila prošlu nedjelju.. inače su fotke od 2 tjedna pa je kraće :D

      Dok ga to veseli, ja šutim i debljam se :D ne petljam se, samo promatram sa strane :D

      Izbriši
  4. Papirnate uspomene ja lijepim u jedan dnevnik :D Hrpa čokoladeee mmmm :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bi bio jako napuhan dnevnik, ovako mi je nekako bolje. Dnevnik je za crteže i citate iz knjiga :D

      Izbriši
  5. Hvala na pozivu :)))
    Evo i moje prijave :D

    OdgovoriIzbriši