utorak, 24. rujna 2013.

They see me rollin'.. they hatin'

Iskoristila sam ovo lijepo prijepodne i bratov ovotjedni raspored nastave,
 a time i njegov mobitel za fotkanje ove dugoočekivane šalice :D


Odustala sam od svog fotića.
Našla sam svoj stari fotić koji radi, ali jedan gumbić nešto šteka pa sam u fazi nagovaranja tate da mi to sredi.
Zato je bratov mobitel dobro došao,
moj ima lošiju kameru.

Ugl.
Šalica s biciklom za Josipu. 











Nadam se da će joj se svidjeti!

A, hoće li, a?
Josipaaaa?
:D


Neki dan sam bila u šopingu i kupila ljubičaste šalice.
Ljubičaste :D
Još smišljam što ću s njima.
Bijeli fimo, fimo koji svijetli u mraku..hm, hm, hm..


To će pričekati jer me nešto svrbe prsti za šivanjem :D
Imam u planu nešto leopardasto.
Prvo koje ću nakon ohoho vremena staviti u prodaju.

Veselim se :D




Do tada,

ljubi vas Sara



:*




Broj komentara: 7:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaa, sviđa mi se, sviđa!! Kad ću je dobiti? Ili je tu samo da ju gledam na laptopu haha :D I onak, nemam tak debele noge :D LOL, JK :D Biciklić je ljubičastven i košarica i aaaaaaaaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to je samo za laptop. Ako želiš, poslat ću ti još fotki.. čisto da imaš veći izbor :P

      A dobit ćeš ju kad god ti odgovara, ja sam ugl stalno slobodna :D
      Samo tipkaj u inbox na fb-u :D

      I baš mi je drago što ti se sviđa :D

      Izbriši
    2. Onda ću ti tipkati, pa ćemo na kesten pire ili nešto :D

      Izbriši