nedjelja, 18. kolovoza 2013.

DIY: reciklirajući post o srčekastoj torbi

Dugo sam planirala izradu ruksaka.
Ne planirala kao smišljala detalje.
Planirala kao nikako natjerati ovu lijenu guz`cu za mašinu, nikako natjerati ovu lijenu guz`cu u nabavu materijala.

Ali sam uspjela savladati tog ljenivca u sebi i ove ljetne temperature :D




Iako sam fotkala svaki korak tokom izrade, dvoumila sam se oko objavljivanja diy posta.
Htjela sam samo pokazati fotku gotovog novog ljubimca.
Izrada je slična  ovoj torbi.
Ali kad već imam fotke i neke nove detalje... :D





 Potreban materijal:
* eko koža (mogu poslužiti i ostaci neke stare torbe)
* tkanina s uzorkom (ovo je majica naručena s ebaya, super uzorak, materijal koma, zato je i završila ovako :D )
* tkanina za podstavu
* škare, flomić
* ravnala
* metalni dijelovi ( d ringovi, kopčice)

ako koga zanima.



Korak prvi..
izrezati dno za torbu od eko kože.


I trake koje tvore okvir za dno.



A onda se sve zajedno sašije s krive strane.


I kad se izokrene izgleda ovako :D


 I ovako :D


Treba izraditi i mini remenčiće s ringovima.
Za svaki remečić sam koristila 2 trakice kože, da bude čvršće.
Trakice sam slijepila zajedno na krivoj strane te ih provukla kroz ringove..


.. i opet zalijepila krajeve da mi ne bježi pod mašinom.
Ovako to izgleda.


2 jednaka dijela čiji se dulji rubovi zašiju zajedno.
I to nam je glavni dio torbe.
Onaj najzanimljiviji :D


Slijedi šivanje srčekastog dijela na onaj kožni dio.
I tu se ne smiju zaboraviti ubaciti trakice s ringovima.


Kad se sve okrene na pravu stranu, izgleda ovako.
Trakice su na svom mjestu :)



I slijedi šivanje podstave.

2 jednaka dijela i dno.

Ovaj put nisam radila džepiće.
Htjela sam jedan vanjski, ali mi se nije dalo petljati s tim.
Ovaj materijal sa srcima je jako lagan i ne bi bilo jednostavno.
Idući ruksak će definitivno imati vanjske džepiće :D



Svi dijelovi podstave su spojeni.
Slijedi provjera odgovara li sve zajedno.  

Odgovara :D

Okvir drži čvrsta tkanina koju sam ubacila između podstave i ove srčekaste tkanine.
Sjećate li se trapera iz posta o točkastoj torbi? :D
I sad sam bila bez flizelina :D


Šivanje poklopca:
potrebna su 2 ista dijela eko kože i jedan dio srčekaste tkanine.

Koža se stavi jedna na drugu tako da se prave strane dodiruju između kojih se ubaci srčekasta tkanina,
nešto poput sendviča :D


 I kad se izokrene, izgleda ovako :D



2 sloja kože u poklopcu su samo zbog čvrstoće.
Izvana će biti srčeka, iznutra će se vidjeti koža.


Sijedi šivanje poklopca na ostatak.


 Šav je neuredan jer kroz mašinu teže prolazi koža.
Bitno da ne ide nikuda, ionako se neće vidjeti :)

Prvo sam prišila poklopac na stražnji dio torbe.

Zatim sam kapnula malo lijepila i stavila trakicu + d ring na poklopac. I opet sam jednom prošla mašinom da uhvatim i tu trakicu.
Na isti način sam sredila i ovu tanju trakicu, ručkicu. Prvo lijepilom, a onda mašinom :D



Preko toga sam zalijepila veći dio kože.
Da sakrijem nered :D
Taj dio nisam htjela šivati jer, ponavljam, mašina ne voli šivati kad je gornji sloj koža -.-








Još malo pa gotovo :D
Šivanje podstave.. šugave, šugave podstave.



Ok, nije podstava kriva.
Mašina je kriva, ne znam koji joj je vrag bio.
Sve je počelo štekati na samom kraju -.-


3x sam parala neke dijelove i ponovo šivala.
U ljutnji sam slučajno zviznula čašu s kolom i sve se prolilo po stolu.
Nije uhvatilo torbu, a i mobitel i fotić su dobro prošli.
Huh :D


I za kraj su ostale rupice kroz koju sam provukla špagicu.

To sam morala obaviti kod dečka doma jer njegova sister ima potreban alat za to.



Ovo je prvi put da ovako sudjeluje u mojim ludostima.
Ni ne zna što ga još čeka,
sad ipak znam da može :D








I to je ugl to.




Slijedi hrpa fotkica mog novog ljubimca :D






















 







Izrada ove torbe se odužila na 2 tjedna.

Napravila sam sve do šivanja podstave i onda je nisam pogledala danima.
Pa sam ju dovršila, ali su mi još trebale ove rupice za špagicu.
I sada je napokon i to gotovo :)


*
Jedna loša novost:
fotić nešto zafrkava, nije poslušan i fotke ispadaju svijetle. Neke čak i skroz bijele.
Pokušala sam srediti, ali još uvijek tapkamo na mjestu.
Nadam se da će uskoro doći k sebi i da ću moći pofotkati još neke, ljepše, novosti.
*




Toliko od mene..




sad fino mašinu u ruke i...






:*
















23 komentara:

  1. Pa ti si genijalana.Ovo je tako dobro uradjeno.Ti si bas talentovana.Hvala ti za ovaj divan tutorijal.Treba biti hrabar i pokusati izraditi takav ranac.Bravo:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) Hvala!
      Ne bih to baš nazvala hrabrošću, više ogromnom voljom i znatiželjom :)

      Izbriši
  2. Sara, ovo je krasno! i materijali mi se sviđaju i dizajn ruksaka, sve je baš kako treba, bravo!
    koje ljepilo koristiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))
      Pištolj i ono mini ultra jako. Ovisi o materijalu kojeg lijepim.

      Izbriši
  3. kad vidim što radiš s mašinom, samo se snuždim jer moja skuplja prašinu u špajzi.
    jako ti je lijep ruksak.
    inače, što se tiče slika, probaj obraditi slike u PicMonkeyu, ja ih provučem tamo i sve izgleda bolje. meni fotić već neko vrijeme umire i pola slika je za baciti.
    baš lijepo da si se vratila s postovima:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će doći k sebi. Ali bih mogla početi skupljati novčeke za novi :)

      Izbriši
  4. prekrasno, vrijedne i vješte ruke! ruksak savršen, a mašinu ću u ruke... hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme koliko posla! Svaka čast:) Stvorila si predivan,unikatan,veseo,zanimljiv ruksak!!!!Odličan tutorijal,svaka ti pohvala!Posebno mi se sviđaju srca na ruksaku...Šmrc! I ja bi takav:)

    OdgovoriIzbriši
  6. divna je torba <3 ja bome nisam dovoljno vjesta za izvuc ovako nesto

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatko, vrijedi svakog truda! Boje srceka su odlicne, bas po mojoj mjeri!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno, jako si kreativna, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno svaka čast, skidam kapu! Predivno izgleda i jako uredno i profesionalno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što su reakcije pozitivne.. curke su dale zeleno svjetlo, sada mogu u daljnju proizvodnju :D

      Hvala :D

      Izbriši
  10. ovaj ide u favorites za kad kupim masinu konacno ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvi put sam na tvom blogu, i super mi je upoznat nekog novog iz kreativnog svijeta, punog torbica. Samo hrabro naprijed! pozzz
    Alexandra
    http://alexandramaradin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Divno,fenomenalno,,bravo majstorice!!

    OdgovoriIzbriši