nedjelja, 16. lipnja 2013.

Photo week 10. - 16.06.

Gotovo je s praksom.
Sada su ostali samo ispiti i završni rad.
Samo :D

Najdraži dio studiranja je bila praksa.
Druženje s tom grupicom ljudi, naslikavanje, dubokoumni razgovori, smijanje, igranje riječalice :D
U petak smo to zaokružili zdravicom i još jednim dubokoumnim razgovorom :D


I još jedan tjedan gotov.
Pa ono,
krenimo :D



 :D


Braco koji stalno prigovara na moju vožnju i nikada neće priznati da voli ići sa mnom krug-2 oko Jaruna :D

Tata mi je dao blokić u obliku čokse, a meni malo treba za glupiranje :D
  
I onda sva ponosna to pošaljem dragom..


.. i on me proglasi ludom.


Jedna s balkona zgrade bivšeg kvarta :D


U petak dođem doma i u hodniku me dočeka putokaz Algoritmovih vrećica..


..i još malo..


..i joooš malo..


aaaaaaa!!!!
Svi dijelovi napokon na okupu! :D

Najdraži mi Algoritam je opet imao akciju 5 knjiga za cijenu 2, ovaj put su igri bili samo britanski autori.
Taman da dovršim serijal :D

Dečko je pomogao sa cijenom jedne knjige i odmah se riješio rođendanskog poklona,
ja sam platila za jednu,
3 su bile gratis :D

Teglio ih je do mene doma, ja sam bila na praksi,
a onda me ovako dočekao :D

Ok, nije bilo pravo iznenađenje jer sam znala da me čekaju, ali svejedno

:D


Veselje je moralo biti kratko jer smo imali dogovoreni dabl dejt koji je ispao tripl dejt jer mi je dragi prešutio taj još jedan par xD

Ugl,
bilo je to zanimljivo klopanje pizze s izvođenjem creepy faca.

 Danas mu je rođendan :D
Sretan mu bio, ima 2 dana da se gušta što imamo različiti broj godina, a onda se opet izjednačavamo :D

Iako je ročkas danas, tortu smo načeli jučer.
Sami.
Tako je to kad se kolači i torte hlade na njegovom katu :D


Nikako bez Dine :D


I učili smo. Morali smo.
Ispiti stišću -.-
Svatko u svojem kutku.


Najbolje su pauze umazanih prstiju od čokolade :D
Čak je preživio jedan komad do danas.
Možemo reći da nismo sve smazali :D



Bio je zanimljiv tjedan :D
Dobro je počeo, još bolje završio :D

Iduća 3 dana me čekaju 3 ispita, svaki dan po jedan.
U utorak mi je ročkas, očekujem pjevanje rođendanske od grupe s prakse, obećali su ^^

Ove knjige su najbolji poklon koji sam do sada dobila :D
Pomazim ih tu i tamo u prolazu, napokon ih imam sve :)

I onda kažu da sam zahtjevna i da nikad ne znaju što mi pokloniti za ročkas.
Pih.



Društvo,
toliko od mene..
:*





Broj komentara: 11:

  1. :) hahaha meni je dečko bio u algoritmu i kupio mi sve harry pottere :) idealno bi bilo da su na engleskom, ali neću se žaliti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš htjela ove na hrv iz Algoritmove naklade, baš su mi lijepe knjige, crteži na koricama i tako to :D

      Izbriši
  2. Super, super! Ti tako lijepo objasniš stvari, potkrijepiš ih fotografijama i ispadne super zanimljiv post. Sretan rođendan i dečku i tebi! :D Daj jedan komad torte :P Pošamaraj te ispite, da vidim tvoje nove šolje :P :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala od njega, hvala od mene :D
      Sutra se šamaramo, nadam se da ću više ja šamarati nego pitanja :D

      Izbriši
  3. Ovo me usrećilo baš :D
    Lijep post :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš fora post! Sretan vam rođendan!! Lijepo ste se družili i bili vrijedni.. bravo :) Potteri su ooodličan poklon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Da, slažem se.. bolji poklon nisam mogla dobiti :D

      Izbriši
  5. sretan rođendan jer se u utorak neću sjetit! sretno s ispitima također!

    OdgovoriIzbriši