nedjelja, 19. svibnja 2013.

Photo week 13.05. - 19.05.

Ima li smisla pisati ove postove kad imam šačicu fotki svakog tjedna?
Ne sjetim se fotkati, nemam fotić uvijek kod sebe, a moj muzejski primjerak mobitela i njegova kamera nisu vrijedni spomena.

A krivo mi je napraviti pauzu od takvih postova.
Nastavljam pa makar imala samo jednu fotku po tjednu :D
 
 
Prije nego što pokažem bogatu raznolikost tjedna, podsjećam na nagradnu igru.
Izvlačenje je u srijedu tako da imate još par dana za ubaciti se :)


Dobila sam mjesec dana uranjeni poklon za rođendan od sister :D
U fazi sam žicanja brata za još jedan dio :D

Sladači iz Lidla su najbolji :D
 

Od dečka dobivam samo tratinčice iz njegovog dvorišta.. romantika :D
 

Vježbanje matematike s bratom.. nikako se odvojiti od brojeva.
Svako malo osvježim gradivo :D



Eto,
skromno :D


Sad odo u krpe,
ujutro rano ustajem,
praksa još uvijek traje.


Još jednom za kraj,





:*


Broj komentara: 5:

  1. tratinčice :D ja još uvijek imam jednu sprešanu u novčaniku što mi ju je dragi ubrao lani. za sreću :)
    lidl ima super sladolede i najjeftinije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam jednu u novčaniku :D
      I čokoladice su im prefine :D

      Izbriši
  2. Meni su tratinčice najljepše cvijeće <3 Još da ti splete vjenčić.. :))
    Matematika, fuj fuj! Sad ću odmah imat noćne more :D

    OdgovoriIzbriši