subota, 4. svibnja 2013.

DIY: vesta srcolikog džepića

Lijena subota koju sam provela uz knjigu.
Ne za faks, naravno.
Takvih se primam uvijek u zadnji čas.

Natjerala sam se realizirati jednu od ideja koja stoji spremljena već neko vrijeme u folderu
"Predlošci, ideje i sl."
Na mom kompu možete naći filmove, serije, crtiće..
i hrpu raznih sličica, fotki, nekome nebitnih stvari koje samo nepotrebno zauzimaju memoriju.

Meni su to bitne stvari koje sa svrhom zauzimaju memoriju :D




Potreban materijal:
* eko koža
* škare, ljepilo, srcoliki predložak, olovka
* jednolična vesta koja žudi za osvježenjem :D
* 5-10 min vremena



Na zadnjoj sličici je označeno mjesto na koje se stavlja ljepilo.
Možete koristiti ljepilo za tkaninu, ali ja sam koristila pištolj ljepilo koje je odlično za ovakve stvari.



Ja zadovoljna :D



Ideju sam našla na inhonorofdesign.com.
Škicnite, ima zanimljivih stvari :D


Jučer sam šivala novčanik koji je ostao nedovršen.
Nije bio moj dan, a i evo jedan savjet:
nemojte raditi još nekoliko poslova paralelno sa šivanjem.
Pogubit ćete se u koracima, sašiti cif na krivo mjesto, prepravljati i opet zeznuti stvar.

Bit će pokušaj drugi.
A onda ćete dobiti i tutorial :D



Toliko od mene za danas,
vidimo se sutra!


:*

Broj komentara: 8:

  1. Samo nek je srce i meni je predivno!!! :D Slično sam spasila na komp sa Top Shop-a. Na rukavima jedne majice na laktovima su bila srcad pa ću to da uradim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvoumila sam se između srcolikih džepića i srčeka na laktovima.. ali su džepići pobijedili :D

      Izbriši
  2. super sara sa super vestom :D jako slatko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha moram si nabaviti Supermanovu majicu, ipak je S i moje slovo :D

      Izbriši
  3. Strašno fora :) Ja bih si ipak srčeka na laktove stavila :)

    OdgovoriIzbriši