srijeda, 28. studenoga 2012.

Wake it up! Wake up the happiness!

..iiii nastavljamo :D

Mislim da polako počinju blagdanski filmovi na tv-u.
Inače uopće ne gledam tv, moj izvor svega je internet.
U vrijeme Božića radim iznimku.
Tada mi je veći gušt ušuškati se pod dekicu
s nečim čokoladnim i uživati u božićnim filmovima :D
Iako su svake godine manje-više reprize i sve ih već znam napamet :D

Za ovaj srijedo-kreativni post sam pripremila još ukrasa.

Božićnih fimo ukrasa.

Još medeka i sobova i ponekog crva :D



Pa evo ih..




I jedan božićni bookworm :D

Obećani medo i s ovakvom ljizom :D
 I malo kuglicaaaa :D

Meni najslađi :D




Čitamo se u subotu!



:*



Broj komentara: 19:

  1. Stvarno si kreativna, divim ti se! Prekrasno, svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja to isto obožavam! Već valjda 3,4 godine gledam The holiday oko Božića... i nikako da mi dosadi! Presladak medek!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi su zakon! Pogotovo medeki :)) Vrijedna si bila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja volim Bozicne i zimske filmove opcenito. I mogu ih gledati po beskonacno puta :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme medvjedići <3 <3 <3 predivni su :))

    OdgovoriIzbriši
  6. ja tako volim božićnu atmosferu. iii božićne kolače, njamiiiiiiiiiii :D
    ja bih ovog medeka sa lizom nosila :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ukrasi su diiivni :) Ali moram primjetiti da mi bookworm malo liči na Mr. Hankyja iz South Parka :D Bar je meni bio prva asocijacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. Božićni bukvorm je ustvari mister Henki, ono božićno govance iz saut parka hahahahahahaha. ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=RCPOowojiC0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ALI NIJE TREBAO BITI!!!! hahahhahahah

      Izbriši
    2. Eto ti ideje, smeđi fimo u ruke i napravi Mr. Hankyja :D ili odmah sve south park figurice, aaaaaaa to bi bilo genijalno *.*

      Izbriši
  9. Zakon. I mene je malo asociralo na Henkyja :D Kuglice su ti genijalne, želiiim :D

    OdgovoriIzbriši