utorak, 20. rujna 2011.

DIY - bundeva



Jesen nam je sve bliže pa ću ovim postom započeti svoje jesenske tutoriale :))
Tako sam za početak izradila malenu dekorativnu bundevu, iako mislim da će ih u slijedećih mjesec dana biti još, ali na drugačiji način :)


A evo i tutoriala.. :D


Koristila sam neki čudan materijal..nešto između papira i krute tkanine..stvarno ne znam kako se to čudo zove pa ako vi znate, slobodno pišite :)


S obzirom na to da je taj materijal dosta proziran..


..koristila sam ga u 2 sloja


S klamericom sam zahvatila sredinu predviđene unutarnje strane da bih s vanjske strane dobila..


..ovo :))


Za "punjenje" sam iskoristila umjetnu travu za pisanice..htjela sam ukrasti malo graha mami, ali sam se predomislila :D


Vrećicu s travom sam omotala poput bombončića i na vrhu zavezala


Višak sam odrezala


Pomoću pištolj-ljepila sam stavila smeđu tkaninu na "peteljku"..prvo sam stavila dio tkanine da prekrije gornji dio, a zatim sam trakom tkanine omotala sve ostalo


Ovako to izgleda :)


Dodala sam listiće i ovaj zavijutak..upotrijebila sam listove i zelenu žicu od umjetnog cvijeća :D


A ovako izgleda donji dio bundeve koji sam na početku sredila pomoću klamerice


Izrada je lagana i zahtijeva malo vremena..bila sam gotova za kojih 15-ak min :))

Broj komentara: 6:

  1. Savršena bundeva! Baš sam se žalila kako nam ove godine zbog suše nisu uspjele te bundeve i da nije valjda da ću to morati kupiti i sad vidim ovo! Hvala ti na tutorijalu, mislim da ću i sama jednu takvu izraditi! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bundeva je fantastična!! Hvala ti na tutorijalu, sve si lijepo objasnila:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je slatkička bundeva, super tutorijal :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je ovo slatko!Lajkam jako!

    OdgovoriIzbriši
  5. predobra je ideja, slatke su bundevice, morat cu do knjizare kupit taj materijal da i ja napravim koju :) a mogla bi usput pitat prodavacicu kako se zove ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je napravljena, baš lijepo objašnjeno! Hvala!

    OdgovoriIzbriši