ponedjeljak, 5. rujna 2011.

:)



Jučer sam započela dan kao i svaki drugi, ustala sam iz kreveta, skuhala kavu i pijuckala ju za kompom. Kao i uvijek, škicnula sam vijesti, prognozu, svoje fb profile i na kraju mailove.
Sandučić s blogerskom poštom je bio iznenađujuće pun. Hmmm, ovo se ne događa često, nova sam ovdje. :)

A onda je slijedilo još jedno iznenađenje. Predstavljena sam na Medena wonderland. Blogerica Tina predstavila je svojim prijateljima (sljedbenik mi tako čudno zvuči) moj rad i izradila mi je prekrasan header sa minijaturnom šivačom mašinom. Baš po mom guštu :)

Još uvijek sam „friška“ ovdje i još se prilagođavam, kad sam se pridružila blog svijetu nisam očekivala nešto specijalno, mislila sam da je to dobar način da podijelim s ljudima sličnih/istih interesa svoj rad te da razmjenjujemo savjete vezane za kreativnost. I mislila sam da tu to staje. Jer ipak, tko danas iz čista mira napravi nešto za nepoznatoga.
Tako da me ovo stvarno ugodno iznenadilo :)))

Kreativci se trebaju držati zajedno jer great minds think alike ;)
Šaljem jedan veeeeliki grli-grli svima! :))

Broj komentara: 9:

  1. slažem se, i ja kad sam započela, nisam ispočetka imala nikakvu podršku, a onda sam upala u prekrasan roj domaćih kreativaca i tako da nove kreativce potičem da stvaraju i prikazuju svoje radove, dobro došla :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ni ja očekivala toliko darivanja, savjetovanja, posjećivanja, komentara.. Ali eto, takve smo, dobrice smo i nismo sebične niti ljubomorne. Meni je toliko drago otkad sam ušla u blogerski svijet da sad više ne bi mogla bez njega! Zato dobrodošla još jednom i uživaj s nama! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čovjeće sad kad se navućeš na bloganje i naše komentare ne ćeš moć bez toga... to je ko ovisnost :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako sam i ja saznala za tvoj blog, preko Medenine promocije! I prijatno se iznenadila! Kao takođe sveža blogerka, želim ti da uživaš u blogerskim vodama i da i dalje s anma deliš svoje super idejice:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeste, i ja sam te "otkrila" kod Medene :) Biće ti super sa blogerima, odlično su društvo a usput svašta lepo može da se vidi i nauči! Čitamo se!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na grli-grli, slučajno sam te otkrila i haha tvoj sam sljedbenik!

    OdgovoriIzbriši
  7. Curke, hvala na podršci! :)))

    OdgovoriIzbriši