ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Sara & Dean: rockin ` it since `07!

Što više reći..godišnjica nam je!
Al` tek za par dana..nemam više strpljenja, već ga par dana nagovaram da pristane vidjeti što sam mu izradila. I danas sam napokon uspjela :D

S obzirom na to da si ja s dućanima i nisam baš na „ti“, a i nemam više ideja za poklone, znak pažnje i sl. odlučila sam ga izraditi. :D

Ovoga puta čak i nije bilo teško odlučiti što ću mu izraditi, jastučić mi se činio kao najbolja opcija. Ipak se stalno vode borbe oko toga tko dobiva jastučić kad gledamo film. Također, on je lud za gitarama i bilo čime što ima veze s glazbom tako da sam i motiv lako izabrala. :)
Ideju za natpis sam našla u seriji „Kako sam upoznao vašu majku“. :D
Spojila sam ono što treba i ono što voli u jedno.
Jastuk treba, gitare voli :D

3 komentara:

  1. Ovo je savršen poklon,a motivi su predobri.Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko... ja sam svom momku sašila malog vraga s ogromnim ustima da ga podsjeća na mene :) heheheheheheh
    inaće sam i ja protiv bilo kakvih dućana i kupovanja poklona... nije to to..

    OdgovoriIzbriši
  3. totalno mi je simpa ovaj tvoj jastučić! Keep on rockin', girl!

    OdgovoriIzbriši