ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Haljine od novina, karata i općenito neobičnih materijala

Okušala sam se u izradi odjeće od materijala koji nije tkanina. Izradila sam nekoliko haljina od novina i običnih vrećica. Svidjelo mi se izrađivati s tim materijalima. Neobično je i zanimljivo, i jako lagano.


Također sam naišla na komentare čuđenja drugih koji ne vide smisao u izradi nenosive odjeće i općenito beskorisnih stvari. Pitali su me koja je svrha takve odjeće ako se ne može odjenuti. Na prvu nisam znala kako odgovoriti na takve komentare, ali onda sam zaključila da smisao odjeće nije samo u nošenju. Izrada nenosivih stvari je vrsta umjetnosti, način izražavanja, realizacija nečije ideje i viđenja.

Kreativnost govori sama za sebe i uvijek će nailaziti na podijeljena mišljenja. Ali to ne bi trebao biti razlog da odustanemo od svojih zamisli, mene takva mišljenja drugih nisu spriječila da nekoliko dana nakon ovih haljina izradim jednu od igraćih karata :)

 

Ovo su moje ideje. :)


Što vi mislite o izradi s takvim materijalima? Sviđa li vam se ili vam je, kao mojima doma, to samo hrpa smeća? :D

1 komentar:

  1. Ne, to definitivno nije hrpa smeća! Totalno je kul i neobično, lejdigagovski. :p

    OdgovoriIzbriši